Zakres Projektu:
-
przebudowa Alei 1-go Maja na odcinku od km 0+000 (most przez rzekę Łabuńka na Al. 1-go Maja) do skrzyżowania z ul. Braterstwa Broni oraz ul. Dzieci Zamojszczyzny, w tym: przebudowę istniejącej ulicy na drogę dwujezdniową po dwa pasy ruchu w każdym kierunku oraz o stałej szerokości pasa równej 3,5 m wraz z wyspą dzielącą, budowę obustronnej opaski bezpieczeństwa o szerokości 0,5 m oraz lewostronnego ciągu pieszo-rowerowego, budowę kanalizacji deszczowej o średnicy 600 mm, wpustów deszczowych, przebudowę istniejącego oświetlenia oraz budowę kanału technologicznego,
-
przebudowa ul. Dzieci Zamojszczyzny od skrzyżowania z Al. 1-go Maja oraz ul. Braterstwa Broni do skrzyżowania z ul. Szczebrzeską oraz Śląską, w tym: przebudowę ulicy na drogę dwujezdniową o czteropasowej jezdni ze środkową wyspą dzielącą, po dwa pasy ruchu w każdym kierunku o szerokości pasa równej 3,5 m oraz o nawierzchni asfaltowej, budowę obustronnej opaski bezpieczeństwa wzdłuż ulicy o szerokości 0,5 m, przebudowę zjazdów indywidualnych oraz publicznych, przebudowę zatok autobusowych, przebudowę istniejących obiektów mostowych, budowę prawostronnego chodnika o szerokości 1,5 m do skrzyżowania z ul. Królowej Jadwigi, który następnie przechodzi w ciąg pieszo-rowerowy o szerokości łącznej 3,5 m oraz budowę lewostronnego ciągu pieszo-rowerowego, również o szerokości łącznej 3,5 m, budowę oświetlenia, kanału technologicznego oraz odcinków kanalizacji deszczowej o średnicy odpowiednio 600, 500, 1200 mm,
-
przebudowa ulicy Szczebrzeskiej od km 3+423,73 do granicy miasta, w tym: przebudowę ulicy dwujezdniowej, o szerokości każdego pasa równiej 3,5 m, budowę obustronnej opaski bezpieczeństwa wzdłuż ulicy o szerokości 0,5 m, przebudowę zjazdów indywidualnych, publicznych oraz zatok autobusowych, budowę prawostronnego chodnika o szerokości 1,5 m, który od km 4+437,53 przechodzi w ciąg pieszo-rowerowy o szerokości łącznej 3,5 m, budowę ciągu pieszo-rowerowego zlokalizowanego z lewej strony ulicy o szerokości 3,5 m, a także budowę kanalizacji deszczowej o średnicy 1200 mm, oświetlenia ulicznego czy kanału technologicznego.
-
przebudowa skrzyżowań:
-
Al. 1-go Maja z ul. Ogrodniczą
-
Al.1-go Maja z ul. Braterstwa Broni i ul. Dzieci Zamojszczyzny (rondo turbinowe – rondo średnie)
-
ul. Dzieci Zamojszczyzny z ul. Ogrodniczą
-
ul. Dzieci Zamojszczyzny z ul. Janowicka
-
ul. Dzieci Zamojszczyzny z ul. bez nazwy
-
ul. Dzieci Zamojszczyzny z ul. Okrzei i ul. Włościańską (rondo turbinowe – rondo średnie)
-
ul. Dzieci Zamojszczyzny z ul. Sadową (rondo turbinowe – rondo średnie)
-
ul. Dzieci Zamojszczyzny z ul. Kruczą
-
ul. Dzieci Zamojszczyzny z ul. Królowej Jadwigi
-
ul. Dzieci Zamojszczyzny z ul. Królowej Jadwigi
-
ul. Dzieci Zamojszczyzny z ul. bez nazwy
-
ul. Dzieci Zamojszczyzny z ul. Śląską i ul. Szczebrzeską (rondo turbinowe – rondo średnie)
-
ul. Szczebrzeska z ul. Błonie
-
ul. Szczebrzeska z ul. Szkolną
-
ul. Szczebrzeska z ul. Strefową
-
ul. Szczebrzeska z ul. bez nazwy
-
budowa czterech bezpiecznych aktywnych przejść dla pieszych,
-
budowa zjazdów publicznych, indywidualnych i zatok autobusowych z kostki brukowej betonowej pochłaniającej szkodliwe cząstki NOx,
-
nasadzenia drzew oraz zakładanie trawników na szerokości pasa drogowego,
-
budowa dwóch bramownic,
-
budowa zatoki do kontroli ruchu,
-
wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,
-
wykonanie systemu ITS,
-
budowa zasilania wiat przystankowych
-
budowa murów oporowych.