W dniu 18 grudnia 2020 r. Miasto Zamość rozpoczęło procedurę wyboru Menadżera Projektu przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa drogi na odcinku około 5 km w ciągu drogi krajowej nr 74 od al. 1 Maja (most na rzece Łabuńka) do ulicy Szczebrzeskiej (granica miasta Zamość)”. Do obowiązków Menadżera Projektów należeć będzie m.in.:
-
zarządzanie procesem realizacji inwestycji oraz kierowanie i koordynowanie jej wykonania w formie nadzoru merytorycznego i technicznego w taki sposób, aby zapewnić zgodność jej realizacji z prawem Unii Europejskiej i prawem Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z przepisami ustawy Prawo budowlane, przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisami wykonawczymi do wymienionych ustaw, jak również z umową o dofinansowanie projektu i umową z wykonawcą inwestycji,
-
wykonywanie, stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, zadań inspektora nadzoru inwestorskiego, koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego, inwestora zastępczego,
-
kontrolowanie terminowości wykonania inwestycji w stosunku do harmonogramu, opiniowanie zmian harmonogramu we współpracy z wykonawcą inwestycji,
-
akceptowanie proponowanych przez wykonawcę inwestycji materiałów oraz urządzeń przewidzianych do wybudowania i wykorzystania przy realizacji robót w zakresie ich zgodności ze specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową i umową na roboty budowlane,
-
dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego,
-
sporządzanie raportów i sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń w terminowości realizacji inwestycji oraz zgodności z przepisami prawa, wytycznymi, zasadami sztuki budowlanej,
-
przeprowadzanie koniecznych badań i pomiarów sprawdzających łącznie z pomiarami geodezyjnymi oraz sprawdzających badań laboratoryjnych,
-
nadzorowanie poprawności i weryfikacja dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez wykonawcę inwestycji.
Dokumenty przetargowe znajdują się na stronie
https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71&p1=szczegoly&p2=73424